Wednesday, May 18, 2011

kawan baik???

aku sbnrnye x paham ngan perkataan "kwn baik".
aku xtaw ape maksud die.
sbb aku rasa aku X ADA kwn yg blh dipggl kwn baik.
aku jeles sngt tgk org ada BFF.
huhu. aku sndiri xda mende 2. erm

dulu masa diploma aku rasa aku ada kwn baik or BFF.
tp masa aku part 5 diploma, aku rasa x pulak.
entah lahh.
aku syg BFF aku 2, tp sume berubah kejappp jea.
sedih bila ingt balik. tp aku redha.
die da ada kwn yg blh wat die hepi. huu~

bg aku sume sama.. aku X JUMPA lg KWN BAIK.
tp sbnrnye aku ada 4 kwn baik yg sntiasa dgn aku.
aku ssh, dorang ada, aku sedih dorang ada.
sntiasa ngan aku.
dan aku teramat syg kan mereka.
mereka ialah KELUARGA AKU SENDIRI.
Mereka adalah Teman Terbaik dan juga Keluarga aku..
DUNIA & AKHIRAT.




Ibu & Abah Tercinta


Adik-Adik kuh


:)

No comments:

Post a Comment