Wednesday, May 18, 2011

teringin la!

RUMAH ORANG TUA-TUA .


ha, ni antara tmpt pertama yg aku teringin nk pergi melawat.
teringin, teringin, teringin gila!
aku nk sngt g tmpt ni nk tgk sndiri suasana dlm tmpt ni.
aku nk rasa sndiri mcm mana rasanya ditgglkn ditmpt cmni.
erm. sblm ni tgk kt tv, buku n surat khabar.
anak2 letak mak ayah kt uma org tua2.
ape perasaan mak ayah ini? n apa perasaan anak2 dorang lak?
ssh nk ditafsirkan.
nk pergi nk pergi!

RUMAH ANAK-ANAK YATIM .

ni plak tmpt ke dua yg aku teringin sngt nk melawat.
tmpt bdk2 yg da xda mak n ayah.
aku nk tgk kehidupan seharian mereka.
mmg la sama mcm kita suma.
tp mereka x mcm kita yg ada mak ayah. ermm
dari kecil x merasa kasih syg mak n ayah.
ape perasaan dorang ni?
ssh nk ditafsirkan.
nk pegi gk nk pegi gk!


insya'Allah 1 ari t, sblm aku menghembuskan nafas terakhir.
harap2, aku diizinkan Tuhan tok melawat tmpt2  nih.

AMIN AMIN AMIN !

:)



No comments:

Post a Comment